20 de desembre del 2013

Adéu 500D...

Hola a tots i totes!
Avui volem compartir amb vosaltres una mala notícia...

El dia 30 de novembre, sortint del concert "Unidos por el Metal" de Zenobia i Dünedain al Music Hall de Barcelona (les fotos les penjarem en breus) vam anar a sopar a un cèntric restaurant de Barcelona. Vam deixar les nostres partinences el més resguardades que vam saber però... em van robar la càmera!!!

Encara no podem entendre com ni de quina manera però el cas és que van aconseguir agafar la bossa de la càmera (col·locada entre la paret del local i arrambada a la meva cadira). Després de l'espant inicial, vam anar a demanar col·laboració a la gent del local... i vam rebre un "no" per resposta....

Vam tramitar la denúncia, amb número de sèrie, però... com era de suposar, no ha aparegut res de res. 

A la bossa de la càmera hi havia la meva estimadíssima CAMERA 500D + 50 mm 1.8, i la SD, clar. A més, hi havia una bateria de recanvi, la meva cartera amb tota la documentació (en aquest cas els diners són el de menys) i dues samarretes, una d'elles que no vaig arribar a estrenar...

Doncs bé, només volíem compartir aquesta trista notícia amb tots vosaltres...

Fins aviat,

.Mireia.

PD: L'Eloi penjarà en breus les seves fotos del concert...

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu-nos! Estarem encantats de llegir la teva opinió!

¡Recomana aquest blog!